Kurka Wolna i CulinaryON
Podsumowanie działań z 3-miesięcznej współpracy barterowej
Mimo trudnej sytuacji na rynku eventowym, w ciągu ostatnich 3 miesięcy w studiu CulinaryON zrealizowaliśmy 20 eventów, w których udział wzięło ponad 360 osób.

Podczas wydarzeń w studiu emitowane były filmiki reklamowe Kurki Wolnej, eksponowane były Państwa materiały POS, a nasz Chef w trakcie wydarzeń opowiadał o marce Kurka Wolna.
W trakcie każdego eventu uczestnicy mieli kontakt z marką Kurka Wolna na następujące sposoby:

1. emisja spotu reklamowego na ekranach w studiach CulinaryON,

2. merchandasing w studiu - stworzyliśmy specjalne instalacje (materiały POS) z Państwa produktów; instalacje stoją zarówno na regałach, jak i trafiają na wyspy w czasie eventów,

3. na każdym evencie nasz Czef Kuchni wspomina, z jakich jajek korzystamy i dlaczego trzeba zwracać uwagę na jakość jajek wykorzystywanych w kuchni,

4. uczestnicy do przyrządzania potraw używali jajek Kurka Wolna.
Jednym z wydarzeń, które odbyły się w CulinaryON w minionym kwartale, były Warsztaty Kulinarne z Gwiazdą organizowane przez portal Allaboutlife.pl - gwiazdą była aktorka i tancerka Agnieszka Kaczorowska. W spotkaniu udział wzięło ponad 60 osób: celebrytów i influencerów - poniżej przykładowe relacje z imprezy w social mediach uczestników.

Nasze studio uzyskało ponad 150 wzmianek w social mediach w ciągu 2 dni, co znacznie zwiększyło popularność i odwiedzalność profili CulinaryON na Instagramie i na Facebooku.
DODATKOWE AKTYWNOŚCI:

1. Social media - zaanonsowaliśmy pojawienie się nowego Partnera w naszych social mediach - screen poniżej. Państwa logo pojawiało się także w relacjach uczestników naszych eventów - np. w postaci widocznych materiałów POS wyeksponowanych na wyspach kuchennych.

Z uwagi na zmiany kadrowe oraz zwiększającą się ilość wydarzeń w studiu od września startujemy z intensywniejszą komunikacją w social media, więc gwarantujemy więcej postów i szerszy zasięg.
DODATKOWE AKTYWNOŚCI C.D.

2. Jesteście Państwo naszym oficjalnym Partnerem na stronie internetowej - screen poniżej.
DODATKOWE AKTYWNOŚCI C.D.

3. Uczestnicy Warsztatów oraz Warsztatów Online otrzymują po zajęciach link do dedykowanej strony www z przepisami, na której znajduje się także pasek z logotypami Partnerów.

Przykładowa strona www przygotowana dla jednego z naszych klientów: https://customers.culinaryon.pl/online_class (prosimy o nie udostępnianie linka dalej).
DALSZE PLANY

1. Od września 2020 startujemy z otwartymi, biletowanymi warsztatami kulinarnymi i artystycznymi, dzięki czemu nasze studio będzie odwiedzać więcej osób, które będą miały kontakt z Państwa marką.

Z naszego doświadczenia wynika, że najchętniej wybierane są warsztaty z własnoręcznym robieniem makaronu - czyli z wykorzystaniem Państwa produktu!

2. Do końca tego roku planujemy uruchomienie nowej strony www, stworzymy także nowe wzorce ofert i prezentacje, będziemy więc mogli zwiększyć liczbę materiałów, na których będziemy prezentować Państwa logo.

3. Dzięki działaniom rozpoczętym w sierpniu br. znacznie wzrastają zasięgi naszych profili w social mediach - co daje pole do rozszerzenia współpracy partnerskiej także w tym kanale komunikacji.

4. Jesteśmy gotowi na rozszerzenie współpracy w zakresie wizerunkowym także na terenie studia - np. przez wstawienie Państwa roll-upów itp. Obserwujemy zwiększone zainteresowanie organizacją grupowych eventów, więc nasze studio będzie odwiedzane przez coraz większą ilość osób, co pozwoli zaprezentować Państwa markę szerszej publiczności.
W razie pytań prosimy o kontakt z:
Agata Adamczewska-Grudzień
Marketing Manager CulinaryON
Tel. 609 028 110
agata.ag@culinaryon.pl